Followers

Tuesday, July 24, 2012

0 KOKURYO SUMMER CAKE @ BEDAK ARAB

Assalamualaikum...

Ari nie nak citer pasal bedak arab a.k.a kokuryo summer cake..sgt mudah dipakai..3 in 1 (pelembab, foundation & powder)...suci dan halal serta boleh dibawa solat.. Produk ini mempunyai permintaan yg tinggi di pasaran kerana keberkesanannya..

pemakaian bedak ini akan membuat muka anda seperti memakai foundation dan 'mekap pengantin'..hihihi..so muka anda akan kelihatan gebus, berseri & sekata..awwww..msti ramai yg terpikat nt klo dah pakai bedak nie.. =)

Bedak ini juga boleh dipakai tanpa menggunakan pelembab muka (opkos la kan..dh bedak nie pn dh b'fgsi 3 in 1..so klo x taruk ape2 pelembab pom muke tetap maintain chantek & gebus..itu yg ptg kn..hihihi..)..pas2 muke kite pn xakan rase kering bila pki bedak nie..if berpeluh ia akn buat muka kiter lg kelihatan chantek, tertarik aku mmg the boom..makin lame kiter pakai, jerawat2 yg ader kat tang muke akan kecut & hilang..so sgt la bgs klo pakai bedak nie..Bedak nie jugek yg penting nya berbau WANGI & sesuai utk sume kulit..bila pakai kat muka tu ase ringan je muke..cam xpakai ape2. =)


KELEBIHAN BEDAK KORKURYO @ BEDAK ARAB

1) 3 in 1 (powder, moisturizers & foundation)..so xperlu nk sapu aper2 cream @ pelembab lg dah..cukup je bedak nie saje.. =)
2) Mengikut aliran darah kiter, x kire la kulit ceroh kew kulit gelap ke ape2 jenis kulit la..sume org bole pakai bedak nie..

3) Kulit akan kelihatan kemas sepanjang hari..bila muka kiter berpeluh ia akn makin chantek..hihihi..

4) Nie part palaing best..bedak nie x melekat kat tisu @ pun tudung yg kiter pakai..Jika berpeluh @ hujan @ terkena air ia akn meresap kat kulit..sbbnye ia natural..

5) Ianya tahan lebih lama & jimat dari bedak biasa.. =)

6) Tahan selama 8 jam..so xpyh dah nk touchup2 byk kali.. =)

7) Produk yg halal & boleh digunakan utk bersolat.. =)

8) Boleh mengecutkan & menghilangkan jerawat yg ader kat muke.. (nie yg sonoknye).. =)










kelebihan bedak arab


HARGA PROMOSI SEMPENA RAMADHAN & SYAWAL

RM68

RM55 (PENGHANTARAN PERCUMA KE SEMENANJUNG MALAYSIA)


sebarang tempahan @ pertanyaan bolehlah hubungi:

Email: doffice2u@gmail.com

Call @ sms: 012-9584575 (akma)



0 comments:

Post a Comment

 

Shazmaa Beauty Shop Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates